انتقادات تند یک کارشناس آب و محیط زیست از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست   ⚠️چرا کسی که سابقه‌ کاری‌اش در وزارت جهاد کشاورزی در زمان اجرای طرح نیشکر موجب نابودی آب و خاک و تالاب در خوزستان است به ریاست ستاد نجات مهمترین دریاچه کشور ارومیه برگزیده میشود در حالیکه نه تنها از کشاورزی […]

انتقادات تند یک کارشناس آب و محیط زیست از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  

⚠️چرا کسی که سابقه‌ کاری‌اش در وزارت جهاد کشاورزی در زمان اجرای طرح نیشکر موجب نابودی آب و خاک و تالاب در خوزستان است به ریاست ستاد نجات مهمترین دریاچه کشور ارومیه برگزیده میشود در حالیکه نه تنها از کشاورزی که از آب نیز چیزی نمیداند و طرفدار سدسازی است؟؟

⚠️چرا کسی که هزاران میلیارد منابع مالی محدود کشور را بنام نجات ارومیه به هدر داده بدون اینکه هیچ پاسخی بدهد و دریاچه را خشک‌تر از پیش کرده معاون رییس جمهور (رییس سازمان حفاظت محیط زیست) میشود؟

⚠️چرا کسی که از الفبای پایداری بی‌خبر است و پشتیبان سد شفارود و انتقال آب است و طرفدار فعالیت های ضدمحیط زیستی دیگر … رییس سازمان محیط زیست میشود؟

⚠️چرا کسی‌ که رییس سازمان محیط زیست دولتی می‌شود که برای بار دوم انتخاب شده، روش ناشایست اتوبوسی را در پیش میگیرد و  اتوبوسی از مدیران جدید می آورد و همه مدیران لایق سازمان را یک به یک برکنار می کند؟؟

نگارنده : خانم مهندس فاطمه ظفر نژاد

📚 منبع :  واحد مطالعات امنیت غذایی مصاف