یک تشکل دانشجویی رسمی، اقدام به دعوت از "کاوه مدنی؛ متهم فراری پرونده جاسوسی محیط زیست" به عنوان سخنران مراسم فردای خود کرده است! کاوه مدنی در سال ۹۷ در حالی که شائبه‌های مختلف امنیتی و جاسوسی در مورد وی مطرح بود از کشور گریخت.    گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انجمن اسلامی دانشجویان […]

 

 

 یک تشکل دانشجویی رسمی، اقدام به دعوت از "کاوه مدنی؛ متهم فراری پرونده جاسوسی محیط زیست" به عنوان سخنران مراسم فردای خود کرده است! کاوه مدنی در سال ۹۷ در حالی که شائبه‌های مختلف امنیتی و جاسوسی در مورد وی مطرح بود از کشور گریخت.

 

 گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان اقدام به دعوت از "کاوه مدنی" معاون سابق متواری سازمان محیط زیست به عنوان سخنران آنلاین مراسم فردای خود کرده است.

 

 این اقدام انجمن اسلامی این دانشگاه در حالیست که کاوه مدنی در سال ۹۷ در حالی که شائبه‌های مختلف امنیتی و جاسوسی در مورد وی مطرح بود از کشور گریخت و برخی منابع خبری، فرار وی را برای جلوگیری از لو رفتن شبکه جاسوسان محیط زیستی تحلیل کردند.

 

 احمد امیر‌آبادی، عضو هیئت رئیسه مجلس دهم، پیش از این با اشاره به پرونده کاوه مدنی و فرار او از کشور گفته بود:

 

 "آقای کاوه مدنی در ابتدای دولت دوازدهم و مستقیماً از خارج از کشور آمد و به‌عنوان معاون رئیس سازمان محیط زیست انتخاب شد؛ کسانی که افرادی چون کاوه مدنی را برای مناصب حساس اجرایی انتخاب می‌کنند باید در قبال فعالیت‌های ضدامنیتی او  پاسخگو باشند.

 

دستگاه‌های اطلاعاتی کشور نیز باید توضیح دهند که چگونه فردی که به‌گفته دادستانی تهران از جمله افراد متهم در پرونده جاسوسی محیط زیست بوده به‌راحتی می‌تواند از کشور فرار کند."

 

منبع: خبرگزاری تسنیم