بسم الله الرحمن الرحیم   🏴 انا لله و انا الیه راجعون   ▪️ درگذشت مجاهد نستوه، حامی و پشتیبان همواره امام و رهبری جناب آقای یارمحمد عرب عامری را به محضر خانواده محترم ، همسنگران و همرزمان، دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض می نمایم. ▪️ زبان از بیان غم فقدان قاصر و قلم […]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

🏴 انا لله و انا الیه راجعون

 

▪️ درگذشت مجاهد نستوه، حامی و پشتیبان همواره امام و رهبری جناب آقای یارمحمد عرب عامری را به محضر خانواده محترم ، همسنگران و همرزمان، دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض می نمایم.

▪️ زبان از بیان غم فقدان قاصر و قلم از نوشتن خدمات و زحمات صادقانه ایشان در دفاع از انقلاب اسلامی ناتوان است. حقا لباس رزم و رشادت برازنده تن خستگی‌ناپذیر وی بود و فعالیت در دوران پر فروغ حزب جمهوری اسلامی و بعد از آن در حزب موتلفه اسلامی ، سنگر دفاع هشت ساله و خدمت صادقانه در مجلس شورای اسلامی تنها گوشه‌ای از سوابق درخشان ایشان محسوب می شود. 

 

▪️اینجانب هرگز حمایت‌ها و پی گیری های عملی ایشان را در راستای احیای طب اسلامی ایرانی، فراموش نمی کنم و از پروردگار متعال برای ایشان غفران و رحمت لایزال الهی و برای خانواده محترمشان صبر و استقامت را مسئلت دارم.

 

✍جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران 

دبیرکل 

حکیم دکتر حسین روازاده

 

 

📌سوابق مرحوم جناب آقای یارمحمد عرب عامری

 

➖نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی 

➖معاونت وزارت نیرو 

➖عضویت در حزب جمهوری اسلامی 

➖عضویت در حزب موتلفه اسلامی 

➖رزمنده دفاع مقدس 

➖دبیر جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در گرمسار 

➖عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران مسئول هسته گزینش جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران محقق و نویسنده آثار شهدا و جانبازان 

احیاگر طب اسلامی ایرانی