🔰 پس از هلاکت «اوی هار اون» مساله برای رژیم صهیونیستی به شکل عجیبی امنیتی شده و خانواده وی از ترس لو رفتن و شناسایی بیشتر درخواست‌های عجیبی مطرح کردند. 🔰 خانواده اوی هار اون که در راس آنها «یواو هار اون» که هم‌اکنون رییس شرکت رافائل هست – همان کسی که از مرگ قطعی […]

🔰 پس از هلاکت «اوی هار اون» مساله برای رژیم صهیونیستی به شکل عجیبی امنیتی شده و خانواده وی از ترس لو رفتن و شناسایی بیشتر درخواست‌های عجیبی مطرح کردند.

🔰 خانواده اوی هار اون که در راس آنها «یواو هار اون» که هم‌اکنون رییس شرکت رافائل هست – همان کسی که از مرگ قطعی به دلیل غیبتش در محل کار جان سالم به در برد – اعلام کردند به خاطر موارد شخصی مراسم دفن را عمومی برگزار نمی‌کنیم.

🔰 در بیانیه‌ای که توسط مدیرعامل شرکت رافائل منتشر شده، آمده است: 

 

🔵 با اندوه فراوان خبر فوت پدر را که عصر امروز بر اثر جراحت در بیمارستان رامبام درگذشت، اعلام می‌کنیم.

🔵 خانواده از کارکنان بیمارستان به دلیل مراقبت‌های اختصاصی و حرفه‌ای که از پدر در طول چند هفته گذشته انجام داده اند به علاوه همه کسانی که دعا کردند و خواستار بهبودی او بودند، تشکر می‌کند.

🔵 ما می‌خواهیم به حریم خصوصی خود احترام بگذاریم و از پوشش رسانه‌ای در مراسم خاکسپاری و  خانواده خودداری کنیم!!

🔵 آژانس فضایی رژیم صهیونیستی هم با صدور بیانیه‌ای ابراز اندوه عمیق خود را از مرگ هار تون اعلام کرد.

🔵 مدیر آژانس فضایی گفت: «او شخصیتی اساسی در پیشرفت حوزه فضایی در اسرائیل، هم در صنعت و هم در سیستم دفاعی.»

🔵 در ادامه این بیانیه آمده است: «وی در نقش مدیرعاملی آژانس فضایی اسرائیل، روابط خارجی آژانس را بسیار ارتقا داد و اولین کسی بود که آن را در مرکز صنعت فضایی جهانی قرار داد.»

🔵 با این حال، برای سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی این مساله بسیار عجیب بود که چگونه محل حضور وی در هتلش که در نقطه بسیار امنی از شهر عکا قرار داشت، شناسایی شده است.

🔵 پس از هدف قرار گرفتن پدر موشکی و فضایی رژیم صهیونیستی، سیستم امنیتی این رژیم فورا! دست به کار شد و «یواو هار اون» را پوشش امنیتی داد.

🔵 به نظر می‌رسد همین پوشش و جابجایی وی در طول دوره جنگ باعث شد تا او امروز زنده باشد و برای مرگ پدرش بیانیه بدهد!

🔵صهیونیست‌ها می‌دانند که کدام بخش از شرکت رافائل هدف حملات موشکی قرار گرفت. آن‌ها تقریبا خودشان را برای یک دوره جنگ سه تا چهار هفته‌ای آماده کرده بودند

🔵 و به همین دلیل نزدیک به ۵ هزار بمب به همراه میلیون‌ها لیتر سوخت هواپیما – به دلیل ترس از انهدام کامل پالایشگاه عسقلان در صورتداوم جنگ – از امریکا خریداری کردند تا جنگ را ادامه دهند،

🔵 اما وقتی دیدند که موشک‌ها به جای پرت و پلا رفتن، با آدرس دارند روانه هدف می‌شوند به سفارش اکید امریکایی‌ها جنگ را به پایان بردند.

🔷 به امید خدا، اگر عمری باقی بود، ابعاد بیشتر این جنگ را برای مخاطبان عزیز بازخوانی خواهیم کرد. اینکه در چه موقعیتی قرار بود محور مقاومت وارد نبرد شود،

🔷 یمنی‌ها باید چکار می‌کردند، ماموریت مقاومت اسلامی در عراق چه بود، حزب‌الله و در نهایت ارتش سوریه باید در چه موقعیتی وارد جنگ می‌شدند. این‌ها همه طراحی شده بود تا در ساعت و موقعیت تعریف شده، همگی اجرایی شود. 

✍ منبع: الصالحون