✍ اسماعیل پورهواشمی؛ دبیرکل شباب المقاومه: 🟣 جبهه مقاومت یک معنای خاص دارد و یک معنای عام. مسائلی همچون مبارزه مسلحانه و نظامی با داعش در سوریه و عراق و مبارزه با اسرائیل در لبنان و فلسطین را می توان جبهه مقاومت به معنای خاص نامید.  🟣 و هرگونه‌ مبارزه و ایستادگی در مقابله با […]

✍ اسماعیل پورهواشمی؛ دبیرکل شباب المقاومه:

🟣 جبهه مقاومت یک معنای خاص دارد و یک معنای عام. مسائلی همچون مبارزه مسلحانه و نظامی با داعش در سوریه و عراق و مبارزه با اسرائیل در لبنان و فلسطین را می توان جبهه مقاومت به معنای خاص نامید. 

🟣 و هرگونه‌ مبارزه و ایستادگی در مقابله با ظلم، استضعاف، فقر، بی عدالتی در زمینه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، بین المللی، نظامی و … را می‌توان جبهه مقاومت به معنای عام نامید. 

🟣 حمایت از جبهه مقاومت در هر دو وجهش از راهبردهای بالا دستی نظام جمهوری اسلامی ایران و جزء ذاتیات و سیاست‌های کلان و تغییرناپذیر انقلاب اسلامی ایران محسوب میشود و با آمد و رفت دولت‌ها تغییری در آن ایجاد نمی‌شود.
 
🟣 اما به جهت اینکه دولتها از جهت ایدئولوژیک چقدر به این راهبرد مهم باور دارند در تضعیف و تقویت جبهه مقاومت تاثیر بسزایی دارد.

🟣 زیرا که تقریبا اکثر امکانات و اختیارات کشور ایران در اختیار رئیس دولت است‌.
 
🟣 آنچه یقینی ست این است که آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور جدید ایران طبق سابقه و رویکردی که طی سال‌های گذشته از خود به جای گذاشته است

🟣 اعتقاد حداکثری به جبهه و گفتمان مقاومت دارد و مقاومت در این دوره در وجوه مختلفش رشد قابل توجه و چشمگیری خواهد داشت.