🟠 یک نماینده مجلس با انتقاد از سیاست‌زدگی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: این امر باعث عدم رضایت بخش عمده‌ای از جامعه پزشکان کشور از خط مشی مدنظر تیم فعلی سازمان نظام پزشکی کشور شده است. ↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇 🔰 حجت‌الاسلام محمد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران […]

 

🟠 یک نماینده مجلس با انتقاد از سیاست‌زدگی سازمان نظام پزشکی کشور گفت: این امر باعث عدم رضایت بخش عمده‌ای از جامعه پزشکان کشور از خط مشی مدنظر تیم فعلی سازمان نظام پزشکی کشور شده است.

↩️ ادامه مطلب : 👇👇👇

🔰 حجت‌الاسلام محمد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا با انتقاد از سیاست‌زدگی سازمان نظام پزشکی کشور اظهار کرد:

🟠 برخورد بر اساس سیاست‌زدگی، مغایر با شئون سازمان نظام پزشکی است؛ آنچه بدیهی است اینکه هر ارگان و سازمانی که بحث سیاسی‌کاری و سیاست‌زدگی در آن برجسته شود، از برنامه‌ها و اقدامات اساسی خود باز می‌ماند و سازمان نظام پزشکی کشور نیز از این قاعده مستثنی نیست.

🟠 نماینده کاشمر در مجلس با اشاره به استراتژی و هدایتگریهای غلط در این سازمان آن را امری سیاسی و یکجانبه دانست و تاکید کرد:

🟠 عملاً این رفتار، سازمان را به سمتی برده است که از اصول حرفه‌ای و کاری خود جامانده و اقدامات کلی، در مسیری نادرست تبیین و تعریف شده است.

🟠 وی ادامه داد: متاسفانه مدت‌هاست شاهدیم که سازمان نظام پزشکی کشور به جای پرداختن به وظایف خود بر گزاره‌های سیاسی تاکید دارد که دود این اتفاقات در نهایت به چشم مردم می‌رود.

🟠 نیک‌بین با اشاره به عدم رضایت بخش عمده‌ای از جامعه پزشکان کشور از خط مشی مدنظر تیم فعلی سازمان نظام پزشکی متذکر شد:

🟠 سیاست‌زدگی سبب می‌شود تا زحمات پزشکان و اندیشمندانی که انتظار دارند خدمات متناسب با جایگاه خود دریافت کنند به فراموشی سپرده شده شود و به محاق برود؛

🟠 به همین دلیل لازم است تا نطارت دقیق‌تری در دستور کار قرار گیرد تا از شکل‌گیری موضوعات این‌چنینی پیشگیری شود.

🟠 نماینده مردم کاشمر در مجلس افزود: در سازمان نظام پزشکی، استفاده سیاسی از کارکردهای این سازمان صنفی صورت می‌گیرد؛

🟠 این در حالی است که حجم زیادی پول در این سازمان نهفته است و کارهای سیاسی متعددی درباره این موضوع انجام می‌‌شود و سیاسیون هم به خوبی از این موضوع آگاهی دارند.

🟠 این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش روی این سازمان، شاهد تغییر رویه در این سازمان باشیم تا فاز سیاسی‌کاری جای خود را به اقدامات موثر و سازنده برای عموم مردم و جامعه پزشکی کشور دهد

🟠 چراکه تداوم این نوع شعارها و این قبیل اقدامات غلط، سازمان نظام پزشکی کشور را دچار اختلال در وظایف خویش خواهد کرد.