🔵درست زمانی که قدرت جمهوری اسلامی افزایش یافته و تسلطش بر منطقه بیشتر شده، آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است؛ 🔵 دولت ضعیف و سرگردان بایدن در حالی روی کار آمده که ایرانیها یک دولت مصمم و حامی مقاومت تشکیل داده و امورات غرب آسیا را به خوبی زیر نظر دارند. 🔵از آن سو […]

🔵درست زمانی که قدرت جمهوری اسلامی افزایش یافته و تسلطش بر منطقه بیشتر شده، آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته است؛

🔵 دولت ضعیف و سرگردان بایدن در حالی روی کار آمده که ایرانیها یک دولت مصمم و حامی مقاومت تشکیل داده و امورات غرب آسیا را به خوبی زیر نظر دارند.

🔵از آن سو چین مدتهاست هژمونی اقتصادی آمریکا را تهدید میکند و میرود تا اقتصادش را به جهان تحمیل و آمریکا را به حاشیه ببرد.

🔵 در چنین وضعیتی است که اسراییل بیش از همیشه احساس یتیمی میکند؛ آنها سالها کوشیدند تا معرکه ای باز کنند و آمریکا را وارد درگیری نظامی با ایران کنند،

🔵 اما هربار به دلایلی ایالات متحده شانه خالی کرده تا امروز که وضعیت به اینجا رسیده و صهیونیستها از هر جهت خود را در محاصره مقاومت میبینند.

🔵حتی ترامپ بعنوان همراه ترین رئیس جمهور آمریکا با اسرائیل جرات ورود به درگیری با ایرن را پیدا نکرد و امروز آرزوی اینکه جنگی بین آمریکا و ایران شکل بگیرد و اسراییل اندکی احساس امنیت کند به کلی بر باد رفته است؛

🔵 چرا که آمریکا در وضعیتی نیست بتواند جنگی دیگر آن هم نه با یک کشور معمولی، که با ایران را اداره کند!

🔵اما اسرائیل با مسئله مرگ و زندگی مواجه است؛

⁉️ چه باید بکند؟

⁉️ چه کاری میشود کرد که ایران بجای تمرکز بر نابودی اسرائیل به مسائل دیگری مشغول شود؟

🔵 دولت رئیسی هم نشان داده به مذاکرات روی خوش نشان نمیدهد و عملا نفوذ آمریکا در گفتگوها را سد و آنها را از چرخه مذاکرات خارج کرده است.

🔵 ایران با همسایگانی که تحت تاثیر اسرائیل دیوانگی میکنند مماشات مینماید اما در عین حال مقابل آمریکا آرایش هجومی گرفته است؛

🔵 اسرائیل را با استفاده از ابزارهای مختلفی میزند و آرمان خود را نابودی این رژیم جعلی قرار داده است؛ خلاصه اینکه گذشت زمان به نفع صهیونیستها نیست، آن هم زمانی که نشانه های عقب نشینی آمریکا از منطقه واضح تر شده است.

🔵دولت بایدن بین اینکه نگذارد هژمونی اش مقابل چین فروپاشی شود، یا با حضور خود در خاور میانه از اسرائیل مراقبت کند گیر کرده، ولی شواهد نشان میدهد تحت فشار قرار بگیرد اسرائیل را مثل ماست خواهد فروخت و تمرکزش را به سوی چین منتقل خواهد کرد.

🔵استراتژی "مرگ با هزار جراحت" نفتالی بنت نخست وزیر اسرائیل هم نتوانسته ایران را کنترل کند. تا یک زخم میزنند صد زخم میخورند؛

🔵 ایران در حال مدیریت طالبان است، باکو را دقیق زیر نظر دارد و ترکیه را لحظه به لحظه رصد میکند. ابزارهای ایران کم نیست اما برای اسرائیل واقعا گزینه دیگری جز جنگ مستقیم با ایران باقی نمانده است!

🔵جنگ کند یک جور میبازد، جنگ نکند جور دیگری خواهد باخت؛ تصمیم با آنهاست؛ نابودی رژیم اشغالگر حتمی است و جبهه مقاومت عاشق مبارزه با اسرائیل است.