✳️ شهید ذبیح اله عالی که سال ۶۲ شهید شد و ۱۰ سال طول کشید که پیکرش به کشور بازگردد، در این نامه و با توجه به شرایط مالی اش، خواسته بود تا بخشی از حقوقش کسر شود.  🔰 بسمه تعالی ✅ به: کارگزینی سپاه ساری ✅ از: پاسدار عملیات ذبیح الله عالی ✅ موضوع: […]

✳️ شهید ذبیح اله عالی که سال ۶۲ شهید شد و ۱۰ سال طول کشید که پیکرش به کشور بازگردد، در این نامه و با توجه به شرایط مالی اش، خواسته بود تا بخشی از حقوقش کسر شود. 

🔰 بسمه تعالی

✅ به: کارگزینی سپاه ساری

✅ از: پاسدار عملیات ذبیح الله عالی

✅ موضوع: کسر نمودن حقوق ماهیانه

✳️ محترماً به عرض می‌رسانم چون اینجانب دارای چهار هکتار زمین زراعتی آبی و خشکه می‌باشم و دارای درآمد زیاد می‌باشد و همین طور حقوق من زیاد می‌باشد.

✳️ لذا درخواست می‌نمایم که در اسرع وقت از حقوق ماهیانه من حدود دو هزار تومان کسر نمائید. خداوند همه ما را خدمتگزار اسلام و امام قرار بدهد.

📜 پ. ن: یک سر حقوق فرماندهان و مسئولین و هیئت علمی های خود مجموعه خودمون را هم  نظر بیاندازیم اکثرشون از این سبک زندگی توبه کردن و وقتی در حد اعلا حقوقشون بالا میرود تازه گردن کج میکنند و اخلاص دود میکنند یک سر به مدارک هیئت علمی ها و سوابق و سنوات خدمتی و جنگ و مدارک علمی بزرگان قوم بزنیم …خیلی چیزا مشخص می شود….