متن زیر برگرفته از آیین یهود و متن کتب تلمود صهیونیسم هست بخونید و به این سوال جواب بدید: آیا باید اجازه داد چنین تفکری بر ادیان، ملت ها و کشورهای دیگر از جمله ایران و مسلمانان مسلط شود؟؟ نگاه یهود به غیر یهود: روح های یهود نزد خدا عزیزتر است زیرا یهود فرزندان خدا […]

متن زیر برگرفته از آیین یهود و متن کتب تلمود صهیونیسم هست

بخونید و به این سوال جواب بدید:

آیا باید اجازه داد چنین تفکری بر ادیان، ملت ها و کشورهای دیگر از جمله ایران و مسلمانان مسلط شود؟؟

نگاه یهود به غیر یهود:

روح های یهود نزد خدا عزیزتر است زیرا یهود فرزندان خدا هستند اما ارواح دیگران شیطانی و مانند ارواح حیوانات است.

خداوند ۲ نوع حیوان خلق کرده : یک نوع از حیوانات پرندگان و خزندگان و ماهی ها و چهار پایان و… هستند و نوع دیگر حیوانات ناطق (سخنگو) و متفکر که بر روی ۲ پا راه می روند و شامل غیر یهود هستند. اجانب (غیر یهود) برای خدمت کردن یهود، به صورت انسان خلق شده اند

نطفه غیر یهودی، مثل نطفه بقیه حیوانات است /تعدی کردن به ناموس غیر یهودی مانعی ندارد، زیرا کفار مثل حیوانات هستند و حیوانات را زناشویی نیست.

همچنان که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود نیز بر اقوام دیگر فضیلت دارد.

نطفه ای که از غیر یهودی منعقد می شود، نطفه ی اسب است (کنایه از غیر انسان دانستن غیر یهود)

سگ افضل از غیر یهودی است، زیرا در اعیاد باید به سگ نان و گوشت داد، ولی نان دادن به اجنبی ( غیر یهود) حرام است. 

چنانچه غیر از یهودی بر یهود تسلط پیدا کند، یهود باید بر خود گریه کند و بگوید: وای بر ما، این چه ننگی است که ما زیر دست و جیره خوار دیگران شده ایم.

خانه های غیر یهودی به منزله ی طویله است ( صاحبان خانه های غیر یهودی مانند حیوانات یک طویله ، حق مالکیتی بر منازل خود ندارند)

 چون یهود با عزت الهیه مساوی هستند، بنابراین تمام دنیا و هر چه در اوست ملک آنها می باشد و حق دارند که بر آن تسلط کامل یابند دزدی از یهودی حرام است و از غیر یهودی جایز می باشد، چون اموال دیگران مانند رمل های دریا است و هر کس ( از یهود) زودتر بر آن دست گذاشت او مالک است.

بر یهود لازم است که املاک دیگران را خریداری کند تا آنها صاحب ملک نباشند و همیشه سلطه اقتصادی برای یهود باشد

پیمان بستن با غیر یهود ، یهودی را ملزم به ادای پیمان نمی کند

اجانب (غیر یهود) دشمن خدا و مثل خنزیر (خوک) قتل شان مباح ( و حلال ) است.

غش در معامله و خدعه و فریب کردن با غیر یهودی هیچ منعی ندارد

سلام کردن بر کفار (غیر یهودیان) اشکال ندارد، به شرط آنکه سِراً ( یعنی در دل ) او را مسخره کرده باشد

ربودن اموال دیگران به وسیله ی ربا مانعی ندارد، زیرا خداوند شما را به ربا گرفتن از غیر یهودی امر می فرماید.

به کسانی که یهودی نیستند قرض ندهید، مگر آن که نزول بگیرید، در غیر این صورت، قرض دادن به غیر یهودی جایز نیست و ما مأموریم که به آنها ضرر برسانیم

حیات و زندگانی دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها پس هرگاه غیر یهودی احتیاج به پول داشته باشد، آن قدر باید از او ربا و نزول گرفت که تمام دارائی خود را از دست بدهد و ما صاحب اموال او باشیم

کشتن اجانب ( غیر یهود) در حکم قربانی کردن است

هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند، باید حق را به جانب یهودی داد اگر چه بر باطل باشد.

غیر یهودی هر چند صالح و نیکوکار باشد، او را باید کشت.

حرام است غیر یهودی را نجات بدهید، حتی اگر در چاهی بیفتد، باید فوراً سنگی بر در آن گذاشت!

تا می توانید از غیر یهود بکشید و اگر دستتان به کشتن او رسید و او را نکشید، مرتکب گناه بزرگی شده اید.

هلاک کردن مسیحی ثواب دارد و اگر کسی نمی تواند او را بکشد، لااقل سبب هلاکتش را فراهم نماید

اگر یک نفر یهودی کمکی به غیر یهودی بکند، گناهی نابخشودنی مرتکب شده است و اگر غیر یهود در دریا در حال غرق شدن است، نباید نجاتش بدهی، زیرا آن هفت ملتی که در زمین «کنعان» بودند و بنا بود یهودیان آنها را به قتل برسانند، همه آنها نابود نشدند و ممکن است آن شخصی که در حال غرق شدن است، از آنها باشد

مسیح (عیسی بن مریم) کافر است زیرا از دین یهود مرتد گشت و به عبادت بت پرداخته است لذا هر مسیحی که یهودی نشود بت پرست ومسیحخواهد بود و از عدالت خارج است و انسانی (یهودی ای ) که بر غیر یهود کوچکترین ترحمی روا دارد، عادل نیست

کشتن مسیحی از واجبات مذهب است

برای شما جایز است که مأمورین گمرک را غش بنمایید و برای او قسم دروغ بخورید … از خاخام «صموئیل» یاد بگیرید، صموئیل از مردی اجنبی کاسه ای از طلا به قیمت چهار درهم خریداری کرد، در حالی که فروشنده نمی دانست که آن طلا است. با این حال یک درهمش را هم دزدید!

کسانی که از یهود مرتد شوند اجنبی و اعدامشان لازم است، مگر آن که برای خدعه ی به دیگران مرتد شده باشند( مبدا پیدایش یهودیا مخفی/ آنوسی ها)

به علت محدودیت ارسال متن از ادامه مطالب و رفرنس و منابع صرفنظر شد.