اسرائیل به روایت یک اسرائیلی روزنامه‌نگار صهیونیست خواستار قتل‌عام اسرای فلسطینی به جای حبس شد! سرویس خارجی در اظهارنظری جنایت آمیز و به شدت ضدانسانی یک خبرنگار صهیونیستی درخواست کشتار دسته جمعی اسرای فلسطینی در زندان‌ها را مطرح کرد تا یک بار دیگر ماهیت این رژیم جنایتکار بر همگان فاش شود. این اظهارات در واقع […]

اسرائیل به روایت یک اسرائیلی
روزنامه‌نگار صهیونیست خواستار قتل‌عام اسرای فلسطینی به جای حبس شد!
سرویس خارجی
در اظهارنظری جنایت آمیز و به شدت ضدانسانی یک خبرنگار صهیونیستی درخواست کشتار دسته جمعی اسرای فلسطینی در زندان‌ها را مطرح کرد تا یک بار دیگر ماهیت این رژیم جنایتکار بر همگان فاش شود. این اظهارات در واقع نَشتی یک تفکر است: صهیونیسم!
مفهوم اسیر و اسارت همواره با نام فلسطین گره خورده و طی روزهای گذشته نیز موضوع اسرای فلسطینی مباحث بسیاری را در رسانه‌های منطقه‌ای وبین‌المللی برانگیخته و حتی واکنش‌هایی را نیز به همراه داشته است. در واقع تاریخ فلسطین با موضوع اسارت آغاز می شود و از همان آغاز اشغال فلسطین، اسرای فلسطینی یکی از فاکتورهای تعیین کننده تحولات این سرزمین بوده‌اند.
صهیونیست‌ها به دلیل نگاه نژادپرستانه خود، اسرای فلسطینی را به عنوان سربار اجباری روی دوش خود می بینند و حتی اگر از ترس آبروریزی بیشتر نبود، احتمالا اشغالگران برگ دیگری از جنایات خود در فلسطین را می‌گشودند و اقدام به اعدام و کشتار وحشیانه اسرای فلسطینی در زندان می‌کردند. کشتار اسرا در زندان یک ادعای بی‌پشتوانه نیست، بلکه حتی خبرنگاران صهیونیستی چنین درخواستی را به صراحت مطرح می کنند. از جمله روز شنبه «هیلل بیتون روزین» خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی در توئیتی عنوان کرد که هم اکنون ۳۳۶ فلسطینی در زندان‌های این رژیم نگهداری می‌شوند که بیش از ۲۰ سال در اسارت بودند و ۸ نفر از آنان بیش از ۳۵ سال از عمر خود را پشت میله‌های زندان گذرانده‌اند. روزین در ادامه با اظهاراتی بی شرمانه گفت که به‌جای هزینه کردن میلیون‌های شِکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) برای نگهداری این افراد، بهتر بود که آنها را به قتل می‌رساندیم!
جالب آن که درخواست کشتار اسرا از سوی خبرنگار فلسطینی در حساب توئیتری عنوان شده و نکته عجیب آن که توئیتر هیچ واکنشی در برابر این ادعای به شدت نفرت انگیز و خطرناک نداشته و اقدامی نیز برای حذف نظر این خبرنگار صهیونیستی از سوی توئیتر صورت نگرفته است. این در حالی است که توئیتر بارها و بارها اظهارنظرهایی که در آن تقاضای مرگ می‌شود تحت عنوان «نظر خشونت آمیز و ترویج خشونت»، حذف می‌کند و حتی اجازه انتشار تصاویر بسیاری از شهدای فلسطینی را هم نمی‌دهد، اما این شبکه مجازی هیچ واکنشی در برابر درخواست جنایت آمیز خبرنگار صهیونیست برای کشتار جمعی اسرا نداشته است!
این گونه اظهارات بیش از هرچیز عمق نژادپرستی و مرگ حقوق انسانی در رژیم صهیونیستی را نشان می دهد. رژیمی که غربی‌ها آن را الگوی موفق دموکراسی موردنظرشان می خوانند، اما در آن بی پرده کشتار اسرای فلسطینی به عنوان یک درخواست مطرح می شود!
شاید صهیونیست‌ها بدلیل آبروریزی بیشتر در صحنه جهانی نتوانند درخواست جنایت آمیز خبرنگار خود برای کشتار جمعی اسرا را برآورده کنند، اما صهیونیست‌ها با رفتار ضدانسانی شان، مرگ تدریجی را برای اسیران فلسطینی رقم زده‌اند. روز شنبه اعلام شد که « موسی‌هارون ابومحامید»، اسیر ۴۰ ساله فلسطینی بر اثر اهمال و عدم رسیدگی به موقع پزشکی در زندانهای رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. بدتر آن که علت اسارات این شهروند فلسطینی نیز بسیار حزن انگیز و‌اندوه آور است و باشگاه اسرای فلسطینی گفته است که ابومحامید به بهانه ورود بدون مجوز در بیت المقدس اشغالی به اسارت برده شد و پس از وخامت حالش همزمان با اسارت به شهادت رسیده است.
در عین حال احتمال دارد که اهمیت موضوع اسرای فلسطینی یک جنگ جدید را علیه صهیونیست‌ها رقم بزند، چون «اسماعیل هنیه»، رئیس‌دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در نشست خبری خود در استانبول گفت که مسئله اسرا، مسئله‌ای کاملا ملی است و صرفا مربوط به برخی احزاب و گروه‌ها نیست، بلکه موضوع اسرا همانند مسجدالاقصی یکی از ارکان نبرد با دشمن صهیونیستی است و مقاومت فلسطین اکنون این آمادگی را دارد که برای دفاع از اسرای فلسطینی، وارد نبردهای جدید شود.