رسانه‌های صهیونیستی با تأکید بر این‌که این رژیم تحت فشار تهدید، پیرامون مرزهای دریایی با لبنان مذاکره می‌کند، اعلام کرد، دبیرکل حزب‌الله اسلحه بر سر رژیم صهیونیستی گذاشته است. نماینده سابق رژیم آپارتاید اسرائیل در سازمان ملل به شبکه ۱۳ این رژیم گفت: «ما با مذاکرات و توافق با لبنان موافق هستیم اما در حال […]

رسانه‌های صهیونیستی با تأکید بر این‌که این رژیم تحت فشار تهدید، پیرامون مرزهای دریایی با لبنان مذاکره می‌کند، اعلام کرد، دبیرکل حزب‌الله اسلحه بر سر رژیم صهیونیستی گذاشته است.
نماینده سابق رژیم آپارتاید اسرائیل در سازمان ملل به شبکه ۱۳ این رژیم گفت: «ما با مذاکرات و توافق با لبنان موافق هستیم اما در حال حاضر می‌بینیم که آنها با تهدید، مذاکره را اداره می‌کنند. نصرالله اسلحه بر سر ما گذاشته است. ما نباید در دوره انتخابات مذاکره کنیم.» به گزارش ایسنا، وی افزود: «واقعیت این است که اسلحه بر سر اسرائیل گذاشته شده است و اسرائیل در آستانه امضای یک توافقنامه شرم آور است. توافقنامه‌ای که در پارلمان و در دولت بررسی نمی‌شود و فقط با تصویب کابینه امضا خواهد شد.» پیشتر نیز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند این رژیم به تهدیدات دبیرکل حزب‌الله لبنان گوش فرا داده و به بهانه‌های فنی از استخراج گاز منصرف شده است.