آن‌ها باید به جامعه پاسخ دهند که چرا و بر اساس چه ادله ای از اغتشاشات حمایت کرده‌اند؟ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حکیم حسین روازاده دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در یادداشتی نوشت: این روزها جمهوری اسلامی ایران در چند جبهه با دشمنان قسم خورده ایران درگیر است. نظام اسلامی در چهل […]

آن‌ها باید به جامعه پاسخ دهند که چرا و بر اساس چه ادله ای از اغتشاشات حمایت کرده‌اند؟

به گزارش شبکه خبری تهران نیوز، حکیم حسین روازاده دبیرکل جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران در یادداشتی نوشت: این روزها جمهوری اسلامی ایران در چند جبهه با دشمنان قسم خورده ایران درگیر است.
نظام اسلامی در چهل و سه سال گذشته، بارها با چالش ها و تهدیدات مختلفی روبه رو شده ولی هر بار سربلندتر و پخته تر از آنها خارج شده و این عظمت و اقتدار هرگز دچار تسلسل و ضعف نمی شود.
اتفاقات و آشوب های اخیر نیز تنها باعث زحمت نیروهای جان برکف انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی می شود که با مدیریت و درایت آرامش را به جامعه بازگرداندند و صمیمانه از تلاش های شبانه روزی شان تشکر داریم؛ چرا که امنیت؛ عنصر اصلی ثبات و آبادانی را با جانفشانی حفظ کرده اند.
در عین حال در کنار نیروهای آشوبگری که در کف خیابان و در تعداد چند ده نفر خساراتی را به مردم و دولت وارد می کنند، پشت پرده و اتاق فکرها را نیز باید شناخت و نابود کرد.
پشت پرده ای که از ماهها و سال ها قبل برای چنین روزهایی برنامه ریزی کرده و می بینیم که در گفتگوهایی رسانه ای به آن مستقیم یا غیرمستقیم اشاره می کنند.
روسای احزاب کومله، فراریان جنبش سبزی، منافقین، سلطنت طلب ها و سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و اسرائیل، در برنامه ریزی های خود بی ثباتی و ناامن سازی ایران را به صورت جدی دنبال می کنند و رد پای آنها در مرگ مهسا امینی و رویدادهای پس از آن کاملا آشکار است که بخشی از آن توسط نهادهای اطلاعاتی افشا شده و بخش های دیگر نیز به مرور برای مردم به نمایش در خواهد آمد.
با ابراز انزجار از حمایت تعدادی از سلبریتی ها از اغتشاشات، رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند که قاطبه جامعه فرهنگی کشور از جمله هنرمندان و ورزشکاران حامی انقلاب اسلامی و افراد سلامی هستند.
در این بین تعدادی که در چند دهه گذشته به خاطر نعمت وجود نظام اسلامی، به شهرت و ثروت رسیدند، از آشوب و اغتشاش حمایت کردند که این افراد باید نسبت به ظلمی که در حق مردم و نظام کردند، پاسخ دهند.
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به عنوان یک حزب مردمی و رسمی، از قوه قضاییه مطالبه دارد تا سلبریتی ها را در برابر اعمال شان پاسخگو کند، این آقایان و خانم ها باید بیایند به جامعه پاسخ دهند که چرا و براساس چه ادله ای از اغتشاشات حمایت کردند.
بیایند جامعه را توجیه کنند که ما بخاطر چنین دلایلی از آشوب حمایت کردیم و این خسارت ها به بار آمد. صدالبته توجیحی ندارند و اسیر بازی غرب یا طعمه سرویس های اطلاعاتی شده اند.
گلایه شدید از سلبریتی ها وجود دارد که چرا همصدا با آمریکا و انگلیس و کانادا هستند. چرا برای زندگی و تفریح فقط این کشورها می روند، کشور دیگری نیست در جهان؟؟ این سوال جدی برای جامعه است. مطالبی که به جامعه عرضه می کنید منفی و سیاه نمایی مطلق است.
ما از قوه قضاییه می خواهیم که این افراد را تحت پیگرد قانونی قرار دهند تا به خطا هایشان پاسخ دهند. اگر خسارات جانی در ابعاد گسترده صورت می گرفت آیا اینها مسئولیت می پذیرفتند؟؟ اگر می فهمید و شعور سیاسی دارید توضیح دهید تا ما توجیه شویم و اگر ندارید به چه حقی باعث و محرک خون و مال مردم می شوید.
آقای مهران مدیری و دوستان سلبریتی، متوجه نیستید آمریکا عددی نیست. کل آمریکا خلاصه شده در وراجی های مسیح علی‌نژاد که او هم به گریه افتاد. گریه کردن او یعنی گریه کردن آمریکا. وقتی که آمریکا غلطی نمی تواند بکند با اغتشاش می خواهید چه کنید. داستان شما مثل داستان هجوم لشکر چنگیز خان مغول است. در یکی از شهر ها مغول ها اعلام کردند اگر موافقان ما مخالفان را از بین ببرند، اداره شهر را به آنها خواهند سپرد و امان خواهند داشت ولی به محض کشته شدن مخالفان با دو دستگی و تفرقه، موافقان مغول ها نیز با ورود لشکر مغول به شهر گردن زده شدند و فرمانده مغول خطاب به آنها گفت، شما که به هموطن و خاک خود خیانت می کنید،بدون شک به ما هم خیانت خواهید کرد.

آیا سلبریتی های غرب پرست می دانند همین اسرائیل و آمریکا در فرض محال به محض ورود به کشور آنها را از آب تیغ خواهند گذراند. آقای مدیری به رفقایت بگو که اینها همه را نابود خواهند کرد. این در حالیست که برای شما که اوضاع خیلی خوب است. فیش آب و برق یکی از شماها سی میلیون در ماه است درحالیکه درآمد برخی در سال سی میلیون تومان است.
همچنین در این بین برخی از مراکز علمی و تحقیقاتی و فناوری در جهان و ایران از آشوب حمایت کردند. سازمان بهداشت جهانی و مراکز خدماتی که دانش بنیان یا فناورانه نامیده می شوند… حامی آشوب شدند.
اینها که اعلام می کردند به حوزه علم و فناوری تعلق دارند چه شد در مسائل سیاسی دخالت کردید!! ما از مسئولین به حق نظام جمهوری اسلامی می خواهیم تا ارتباط who و وزارت بهداشت و به خصوص فائوچی نماینده پنتاگون در دبلیو اچ او، قطع کنند و همچنین مانع از دخالت شرکت هوایی شوند که در بستر جمهوری اسلامی رشد کرده اند ولی در فتنه ها نمک بر زخم می پاشند.
امت حزب الله ایران نشان داد که در هیچ بزنگاهی دست از نظام اسلامی نخواهد کشید و در برابر توطئه ها و فتنه ها متحدتر و استوارتر به مقابله خواهد پرداخت. در حال حاضر غبارها کنار رفته و خواصی که در هفته های گذشته، با سکوت یا اظهارات شتابزده اغتشاشات را اعتراض نامیدند و به نحوی آب در آسیاب دشمن ریختند، می بایست با بیانات روشنگرانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب رویه خود را اصلاح کنند وگرنه جواب سختی از ملت دریافت خواهند کرد.
ما باید از نعمت ولایت فقیه و رهبری مدبرانه و هوشمندانه مقام عظمای ولایت دفاع کنیم و این مسیر پیشرفت به سمت قله را با تمام وجودمان ادامه دهیم.