اعلام وفاداری حشدالشعبی عراق به نخست‌وزیر جدید رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی عراق اعلام کرد که این سازمان، یک نهاد نظامی است که دستوراتش را از فرمانده کل نیروهای مسلح عراق (نخست‌وزیر) می‌گیرد. «فالح الفیاض»، رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی، در سخنرانی خود در جشنواره یادبودی که به مناسبت ششمین سالگرد شهادت فرمانده «جاسم شبر» برگزار شد، گفت: «حشد‌الشعبی یک نهاد […]

اعلام وفاداری حشدالشعبی عراق به نخست‌وزیر جدید
رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی عراق اعلام کرد که این سازمان، یک نهاد نظامی است که دستوراتش را از فرمانده کل نیروهای مسلح عراق (نخست‌وزیر) می‌گیرد.

«فالح الفیاض»، رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی، در سخنرانی خود در جشنواره یادبودی که به مناسبت ششمین سالگرد شهادت فرمانده «جاسم شبر» برگزار شد، گفت: «حشد‌الشعبی یک نهاد نظامی مطیع دستورات فرمانده کل نیروهای مسلح عراق [نخست‌وزیر این کشور] است.» آن‌طور که ایسنا نوشته، فالح الفیاض افزود: «خون شهدا بیانگر بالاترین درجه اخلاص است که باعث حفظ حشد‌الشعبی شد. ما حادثه شهادت سردار ابومهدی المهندس را فراموش نمی‌کنیم و شهدا نشان دهنده عزت و سربلندی عراق هستند.» رئیس‌سازمان حشد‌الشعبی همچنین خاطرنشان کرد که نبرد با تروریسم ادامه دارد و تلاش‌ها برای از بین بردن بقایای باقی مانده گروه تروریستی داعش ادامه دارد.