وزیر اطلاعات: آشوبگران در هر کجای دنیا باشند مجازات خواهند شد وزیر اطلاعات گفت: آشوبگران در هر کجای دنیا باشند، مجازات خواهند شد. حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: هرکسی که در اغتشاشات و آشوب‌ها علیه ملت ایران نقشی داشته باشد، قطعا باید جزای آن را ببیند و در هر کجای […]

وزیر اطلاعات:
آشوبگران در هر کجای دنیا باشند مجازات خواهند شد
وزیر اطلاعات گفت: آشوبگران در هر کجای دنیا باشند، مجازات خواهند شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در جمع خبرنگاران گفت: هرکسی که در اغتشاشات و آشوب‌ها علیه ملت ایران نقشی داشته باشد، قطعا باید جزای آن را ببیند و در هر کجای کشور و یا هر کجای دنیا باشد مجازات خواهد شد.
وزیر اطلاعات همچنین در روزهای گذشته گفته بود: ما، بارها گفته‌ایم که برنامه‌ریزان و حامیان فتنه و اغتشاش و آشوب در کشورهای خودشان به آن مبتلا خواهند شد و این تقدیر الهی است. در بیانیه مشترک وزارت و سازمان اطلاعات سپاه، حضور آمریکایی‌ها در مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در کردستان عراق را افشا کردیم. اخیراً دولتمردان آلمانی نیز در سفر به اقلیم کردستان با این مسلحین تجزیه‌طلب و تروریست ملاقات کرده و قول و قرارهایی گذاشته‌اند؛ این قطعاً بی‌پاسخ نخواهد ماند. بنابراین خیلی بجا و مورد انتظار و طبیعی است که شاهد نتیجه آن باشند.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفته بود: رئیس‌جمهور فرانسه به جای رسیدگی به مسائل و مشکلات داخلی و مقابله با فزون‌طلبی‌های آمریکا و هزینه‌های تحمیلی رژیم صهیونیستی، به فرافکنی مشکلات و خلق موضوعات موازی برای انحراف افکار عمومی فرانسویان می‌پردازد. موضعگیری‌های اخیر مکرون علیه کشورمان، علت دیگری نیز دارد و آن «شناسایی و بازداشت دو مأمور اطلاعاتی فرانسوی» توسط وزارت اطلاعات است. ما چندی پیش فقط گوشه‌هایی از مأموریت آنها را برملا کردیم.
وزیر اطلاعات تاکید کرد: مهم‌ترین و اثرگذارترین موضوع را هنوز رو نکرده‌ایم. به هر حال مکرون آن‌قدر نپخته هست که به‌راحتی سرش کلاه بگذارند. همچنان که در تحمیل ملاقات با آن زن لوده، سرش کلاه گذاشتند و بی‌آبرویش کردند.