عراقی‌ها مانع از حضور هیئت آمریکایی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شدند     خبرگزاری تسنیم نوشته عراقی‌ها با فریاد «آمریکا شیطان بزرگ است»، اجازه ورود هیئت سفارت آمریکا را به مراسمی که به مناسبت شهادت فرماندهان شهید (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) برگزار شد، نداده‌اند. آن‌طور که تسنیم نوشته، مراسم فرهنگی […]

عراقی‌ها مانع از حضور هیئت آمریکایی در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی شدند
 
 
خبرگزاری تسنیم نوشته عراقی‌ها با فریاد «آمریکا شیطان بزرگ است»، اجازه ورود هیئت سفارت آمریکا را به مراسمی که به مناسبت شهادت فرماندهان شهید (حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس) برگزار شد، نداده‌اند.
آن‌طور که تسنیم نوشته، مراسم فرهنگی هنری به مناسبت سومین سالگرد شهادت فرماندهان شهید (سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار ابومهدی المهندس که به دست آمریکا و به دستور رئیس‌جمهور وقت این کشور و احتمالا با همکاری برخی از اعضای دولت پیشین عراق در تاریخ ۳ ژانویه ۲۰۲۰ مصادف با ۱۳ دی ۱۳۹۸ ترور شدند)، روز جمعه، برگزار شد. شرکت کنندگان در این مراسم فرهنگی هنری با فریاد «آمریکا شیطان بزرگ است»، هیئت دیپلماتیک سفارت آمریکا در بغداد که درصدد ورود به محل برگزاری این مراسم بود را اخراج کردند و اجازه ورود آنان را ندادند. این جشنواره فرهنگی همزمان با سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی بر داعش با استقبال گسترده شهروندان عراقی روبه‌رو شد.