چرخش موضع نتانیاهو درباره قرارداد مرزی از ترس واکنش حزب‌الله عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد، آن‌چه که موجب عقب‌نشینی نتانیاهو از مواضع خود در قرارداد مرزبندی شد ترس از رویارویی با حزب‌الله است.       شیخ «نبیل قاووق» گفت، هر روزی که لبنان بدون رئیس‌جمهور می‌گذراند، رنج و مشکلات لبنانی‌ها بیشتر می‌شود […]

 چرخش موضع نتانیاهو درباره قرارداد مرزی از ترس واکنش حزب‌الله
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان تأکید کرد، آن‌چه که موجب عقب‌نشینی نتانیاهو از مواضع خود در قرارداد مرزبندی شد ترس از رویارویی با حزب‌الله است.
 
 
 
شیخ «نبیل قاووق» گفت، هر روزی که لبنان بدون رئیس‌جمهور می‌گذراند، رنج و مشکلات لبنانی‌ها بیشتر می‌شود و فرصت‌هایی که لبنانی‌ها برای اقتصاد و ثبات خود دارند، از دست می‌رود. وی درباره حل این مسئله تصریح کرد، حزب‌الله روی میانجیگری خارجی‌ها حساب نمی‌کند و خواستار اجماع داخلی برای انتخاب رئیس‌جمهور می‌باشد؛ چراکه توافق مطمئن‌ترین و کوتاه‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل است. به گزارش تسنیم، شیخ قاووق همچنین در رابطه با عقب‌نشینی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر مکلفِ رژیم صهیونیستی از مواضع خود درباره قرارداد ترسیم مرزهای دریایی لبنان و فلسطین اشغالی اظهار داشت، آنچه که بیش از هرچیزی نتانیاهو را می‌ترساند، رویارویی با حزب‌الله بوده و همین امر دلیل عقب‌نشینی وی از تهدیدات خود درباره لغو توافق مرزبندی است.