تأکید پنتاگون بر ادامه اشغالگری در عراق     در حالی که مقامات عراقی بر محاکمه عاملان ترور سرداران پیروزی بر داعش تأکید می‌کنند، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید، مأموریت نیروهای این کشور در عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و حمایت از نیروهای عراقی در مقابله با تروریسم ادامه می‌یابد. «پاتریک رایدر»، سخنگوی […]

تأکید پنتاگون بر ادامه اشغالگری در عراق
 
 
در حالی که مقامات عراقی بر محاکمه عاملان ترور سرداران پیروزی بر داعش تأکید می‌کنند، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا می‌گوید، مأموریت نیروهای این کشور در عراق برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و حمایت از نیروهای عراقی در مقابله با تروریسم ادامه می‌یابد.
«پاتریک رایدر»، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، در پاسخ به سؤالی درباره افزایش حملات داعش در چند وقت اخیر، بر استمرار مأموریت نیروهای آمریکایی در عراق جهت حمایت از نیروهای عراقی در مقابله با تروریسم تأکید کرد؛ آن‌طور که ایسنا نوشته، مدعی شد: «آمریکا در زمینه مبارزه با داعش، رابطه دیرینه‌ای با عراق دارد… مأموریت نیروهای آمریکایی در عراق برای مبارزه با داعش ادامه دارد.» این ادعا در حالی مطرح می‌شود که آمریکا عامل ترورِ سرداران پیروزی بر داعش است. «محسن المندلاوی»، نایب‌رئیس‌اول پارلمان عراق، در سخنانی در مراسم سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی خواستار محاکمه عاملان این جنایت شد.