به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سومین نشست کمیته بین‌الملل خانه احزاب ایران امروز چهارشنبه 3 اسفند با حضور سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در محل خانه احزاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سومین نشست کمیته بین‌الملل خانه احزاب ایران امروز چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سید کمال سجادی دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در محل خانه احزاب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه فریدشهاب عضو شورای مرکزی و رئیس کمیته بین‌الملل خانه احزاب ایران، خلاصه‌ای از مباحث مطرح شده در جلسه شورای مرکزی خانه احزاب، دیدار منوچهر متکی با امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و…. را به سمع و نظر حضار رساند.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تقویت دیپلماسی کشورمان از طریق فعال سازی احزاب، برقراری ارتباط با احزاب کشورهای جهان بالاخص احزاب کشورهای اروپایی را از جمله برنامه های پیش روی کمیته بین الملل عنوان کرد.

فرید شهاب سفر اخیر رئیس جمهور کشور به چین را مثبت ارزیابی کرد و اذعان داشت: با توجه به بیانیه مشترک و پایانی این سفر مبنی بر استفاده از ظرفیت احزاب دو کشور در تعاملات فی مابین آینده، امید آن را داریم تا در این قالب بستری فراهم گردد تا در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی، علمی، فناوری و دانش بنیان بتوان اقدامات موثری توسط نخبگان حزبی دو کشور انجام گردد.

رئیس کمیته بین الملل خانه احزاب ایران بحث راه‌اندازی کمیته بین‌الملل این خانه در برخی از استان‌ها را نیز از جمله مواردی عنوان کرد که در دست بررسی است و در صورت اتخاذ تصمیمات لازم از سوی شورای مرکزی این موضوع اجرایی خواهد شد.
https://www.farsnews.ir/news/14011203000876/%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%A8%DB%8C