دروغگودشمن خداست چراتاکنون یک نفرازاین دروغگوها محاکمه ومجازات نشده اند ؟

دروغگودشمن خداست
چراتاکنون یک نفرازاین دروغگوها محاکمه ومجازات نشده اند ؟

مقدمه

استاد از شاگردانش پرسید: دو مرد مهمان من می‌شوند، یکی تمیز و دیگری کثیف. من به آن ها پیشنهاد می‌کنم حمام کنند. شما فکر می‌کنید، کدام یک این کار را انجام دهند؟
شاگردان جواب دادند: خوب مسلما کثیفه!
استاد گفت: نه، تمیزه. چون او به حمام کردن عادت کرده و کثیفه اگر اهل حمام رفتن بود که کثیف نبود.
پس چه کسی حمام می کند؟
حالا شاگردان می گویند: تمیزه!
استاد جواب داد: نه، کثیفه، چون او به حمام احتیاج دارد و باز پرسید خوب، پس کدامیک از مهمانان من حمام می کنند؟
یک بار دیگر شاگردها گفتند: کثیفه!
استاد گفت: اما نه، البته که هر دو! تمیزه به حمام عادت دارد و کثیفه به حمام احتیاج دارد.
خوب بالاخره کی حمام می‌گیرد؟
شاگردها با سر درگمی جواب دادند: هر دو !
استاد این بار توضیح می‌دهد : نه، هیچ کدام ! چون کثیفه به حمام عادت ندارد و تمیزه هم نیازی به حمام کردن ندارد!
شاگردان با اعتراض گفتند: بله درسته، ولی ما چطور می‌توانیم تشخیص دهیم؟ هر بار شما یک چیزی را می‌گویید و هر دفعه هم درست است.

استاد در پاسخ گفت: خوب پس متوجه شدید، این یعنی: سفسطه !
خاصیت سفسطه بسته به این است که چه چیزی را بخواهی ثابت کنی!

در دوران پاندمی کرونا با دسته ای از اساتید! مواجه بودیم که واقعا مانده بودیم چه کنیم، اگر #واکسن کرونا نمی زدیم می گفتند: شما جان خود و دیگران را به خطر انداخته اید! اگر واکسن می زنیم و بخاطر عوارض واکسن یا بی اثر بودن واکسن و یا تزریق نکردن دوز های بعدی، بیمار می شدیم می گفتند: ما که گفتیم واکسن به تنهایی کفایت نمی کند و باید پروتکل های دیگر مثل ماسک زدن را رعایت می کردید، چون آنها را رعایت نکردید بیمار شدید!!

اگر ماسک نمی زدیم باز متهم می شدیم به، به خطر انداختن جان خود و دیگران، اگر ماسک می زدیم و دایم ماسک ها را عضو می کردیم، پرزهای ماسک های نو در بلند مدت ریه ها را عفونی می کرد، اگر دیر به دیر ماسک ها را تعویض می کردیم، احتمالا ماسک ها با دم و بازدم عفونی شده و در نتیجه باعث عفونت ریه می شد.

اگر آزمایش پی سی آر می دادیم و جواب مثبت بود، که باید در بیمارستان بستری می شدیم( بیمارستان های خصوصی) پول خون پدرشان را از ما می گرفتند، آن هم برای تجویز داروهایی بی ربطی که هیچ ربطی به درمان کرونا نداشت( مثل رمدیسیویر)، اگر دارو مصرف نمی کردیم و می مردیم خب بخاطر این بوده که دارو مصرف نکرده بودیم!

اگر جواب پی سی آر منفی بود، پس احتمالا ما ناقل سالم بودیم، حالا با این که پی سی آر منفی بوده، اگر پروتکل ها را رعایت می کردیم و ماسک می زدیم دوباره عفونت و… اگر رعایت نمی کردیم پس جان خود و دیگران را به خطر انداخته بودیم!

اسم این سفسطه ها را گذاشته بودند، پروتکل های بهداشتی، اگر هم کسی با آنها مخالفت می کرد، می شد ضد علم و قانون ستیز و مداخله در امر پزشکی، اگر به حرف آنها گوش می داد…

یادِ پخش تیزرهای تلویزیونی توصیه به؛ دست ها را ۲۰ ثانیه بشوید ( که بعدا گفتند ویروس از سطوح منتقل نمی شود!)، یادِ با ماشین شخصی سفر کنید باعث پراکندگی ویروس کرونا می شوید پس باید جریمه شوید، ولی با اتوبوس که جمعیت زیادی در آن سوار می شود، اشکالی ندارد، یادِ تا تو واکسن نزنی واکسن من کار نمی کند! یادِ نقاشی کردن رنگ شهرها توسط اغتشاشگری به نام شریفی زارچی و یاد تعطیلی های گسترده و سریالی مراکز آموزشی، فرهنگی، دینی و اقتصادی( بجز اقتصاد بهداشت و درمان) بخیر!