گفت: یکی از خانم‌های مدعی اصلاحات در‌باره حجاب گفته است؛ «‌دنیا به ما می‌خندد که ما برای یک امر بدیهی و انتخابی قانون وضع می‌کنیم

دروغ نبند!

گفت: یکی از خانم‌های مدعی اصلاحات در‌باره حجاب گفته است؛ «‌دنیا به ما می‌خندد که ما برای یک امر بدیهی و انتخابی قانون وضع می‌کنیم‌»!
گفتم: رعایت حجاب اختیاری نیست بلکه یک قانون اسلامی و مدنی است و مانند هر حکم و پدیده دیگری نیاز به آیین‌نامه و قانون دارد.
گفت: ادعا کرده که ۴۰ درصد خانم‌ها طرفدار حجاب و ۶۰ درصد دیگر خواهان حجاب نیستند و باید همه را به حال خود گذاشت تا هر کاری که اکثریت جامعه نسبت به آن پذیرش دارند را رعایت کنند!
گفتم: اولاً این درصد را از کجا آورده است؟ همه شواهد نشان می‌دهند که مخالفان حجاب ‌اندک و کم‌شمارند و بسیاری از آنها نیز فریب خورده‌اند و از واقعیت حجاب بی‌خبرند و ثانیاً به خیال خود زرنگی کرده و اکثریت را مخالف حجاب معرفی کرده و سپس خواستار پیوستن بقیه به این اکثریت‌(!) شده است!
گفت: احکام الهی را نفی می‌کنند، در پروژه رسماً اعلام شده دشمن برای بی‌حجابی به کار گرفته می‌شوند… از این همه دروغ و پشت هم‌اندازی خجالت نمی‌کشند؟!
گفتم: پیرزنی جلوی آینه ایستاده بود و می‌گفت خدایا تو را شکر که با وجود سن زیاد، هوش و جوانی مرا حفظ کرده‌ای! شخصی از نوه‌اش پرسید؛ مادر بزرگت چه می‌کند؟ گفت؛ جلوی آینه ایستاده و به خدا دروغ می‌بندد!