روزنامه اعتماد روز پنجشنبه در گزارشی با عنوان «خطرحذف جمهوريت» نوشت:« «ناجمهوري» يكي از واژه‌هايي است كه سيد محمد خاتمي، اخيرا بارها از آن استفاده كرده است تا توجه افكار عمومي و فعالان سياسي را نسبت به يك استحاله در پيش‌رو جلب كند.

وقتی حامیان فتنه ۸۸ مدافع جمهوریت می‌شوند!

روزنامه اعتماد روز پنجشنبه در گزارشی با عنوان «خطرحذف جمهوریت» نوشت:« «ناجمهوری» یکی از واژه‌هایی است که سید محمد خاتمی، اخیرا بارها از آن استفاده کرده است تا توجه افکار عمومی و فعالان سیاسی را نسبت به یک استحاله در پیش‌رو جلب کند. تغییراتی که ابتدا توسط برخی چهره‌های با نفوذ در جناح راست، تئوریزه شد و سپس توسط بازوهای رادیکال این طیف سیاسی، طی سال‌ها و دهه‌های مستمر اجرایی شدند تا جایی که برخی معتقدند جمهوریت نظام طی سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ به ضعیف‌ترین دوران خود رسیده است.»
گفتنی است چنین ادعایی از این روزنامه اصلاح‌طلب در حالی مطرح می‌شود که همین طیف سیاسی در سال ۸۸ با دروغ تقلب، کشور را ماهها دچار آشوب کرده و با شورش علیه جمهوریت، رای مردم را لگدمال کردند. اقدامات فتنه‌گران در آن سال علیه مردم به حدی گسترش یافت که سران رژیم صهیونیستی این طیف را سرمایه‌های اسرائیل در ایران نامیدند. اینکه همان طیف حالا مدعی دفاع از جمهوریت شده طنز تلخ روزگار ما است.