گفت: روزنامه سعودی شرق‌الاوسط نوشته است؛ آمریکا توان برخورد با ایران را ندارد و کشورهای عربی به این نتیجه رسیده‌اند که چرا نباید با ایران تفاهم کنند؟ گفتم: خوشبختانه کشورهای عربی به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا با ترساندن آنها از ایران قصد سودجویی و غارت ثروت این کشورها را داشته است

پنگوئن!

گفت: روزنامه سعودی شرق‌الاوسط نوشته است؛ آمریکا توان برخورد با ایران را ندارد و کشورهای عربی به این نتیجه رسیده‌اند که چرا نباید با ایران تفاهم کنند؟
گفتم: خوشبختانه کشورهای عربی به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا با ترساندن آنها از ایران قصد سودجویی و غارت ثروت این کشورها را داشته است.
گفت: شرق‌الاوسط می‌نویسد؛ تهدید ایران از سوی بوش و اوباما و ترامپ و بایدن توخالی بوده و ایران همچنان با هوشمندی به اقتدار نظامی و علمی خود ادامه می‌دهد.
گفتم:‌ پیش از این هم برخی از رسانه‌های منطقه اعتراف کرده بودند که رابطه ایران با همسایگانش همواره دوستانه بوده و در سختی‌ها به کمک آنها شتافته است.
گفت: شرق‌الاوسط هم تأکید می‌کند آمریکا نشان داده است در جایگاهی نیست که بتواند با ایران برخورد نظامی داشته باشد و در این زمینه فقط بلوف می‌زند.
گفتم: پنگوئن یه جوری شکمشو میده جلو و سرشو بالا می‌گیره و راه میره که انگار چند تا شیر و پلنگ رو زده و لت و پار کرده!