عضو ایرلندی پارلمان اروپا در کنایه‌ای سنگین به آشوب‌های این روزهای پایتخت فرانسه با انتشار تصاویری از به آتش کشیده شدن اماکن عمومی در این شهر نوشت: «این‌جا تهران نیست پاریس است.»
 
 
عضو  ایرلندی پارلمان اروپا در کنایه‌ای سنگین به آشوب‌های این روزهای پایتخت فرانسه با انتشار تصاویری از به آتش کشیده شدن اماکن عمومی در این شهر نوشت: «این‌جا تهران نیست پاریس است.»
این روزها وضعیت شهرهای فرانسه دست کمی از جنگ داخلی ندارد، غارت مغازه‌ها، به آتش کشیدن اماکن عمومی و خودروها و استقرار ده‌ها هزار نیرو برای کنترل اوضاع، وضعیت حکومت نظامی در این کشور را تداعی می‌کند. اما رسانه‌های جریان اصلی در غرب که در موارد بسیار خفیف‌تر از این در سایر کشورها اوضاع را امنیتی، خارج از کنترل و رو به انقلاب نشان می‌دهند در این مورد صرفاً گزارش منابع دولتی فرانسه را منعکس می‌کنند. «مایکل والاس» عضو ایرلندی پارلمان اروپا نیز در کنایه‌ای به سکوت و همچنین اقدام متناقض رسانه‌های جریان اصلی در غرب در موارد مشابه در توئیتی نوشت: «صحنه‌هایی ناامیدکننده از تهران در حالی که مردم ایران علیه دولت خود در حال تظاهرات هستند. نه ببخشید، این‌جا در واقع پاریس در قلب اتحادیه اروپا است!»