سيل‌هاي تابستاني در هند اگرچه يك حادثه معمولي به‌شمار مي‌روند، اما سيل اخير در شمال دهلي‌نو به طرز عجيبي با ناپديد شدن 185 گردشگر صهيونيست همراه شده است.

سیل در هند ۱۸۵ صهیونیست را بُرد

سیل‌های تابستانی در هند اگرچه یک حادثه معمولی به‌شمار می‌روند، اما سیل اخیر در شمال دهلی‌نو به طرز عجیبی با ناپدید شدن ۱۸۵ گردشگر صهیونیست همراه شده است.
آمارهای متفاوتی از قطع ارتباط و مفقود شدن صهیونیست‌ها در سیل هند اعلام شده و وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از قطع ارتباط خود با ۲۰۰ صهیونیست که در بخش‌هایی از شمال هند بودند، خبر داده است. منابع دیگری این تعداد را کمتر و در حد ۱۸۵ نفر اعلام کرده‌اند و «تایمز اسرائیل» نیز مدعی‌شده از سرنوشت ۳۸ گردشگر صهیونیست بی‌خبر است. «تایمز اسرائیل» همچنین مدعی‌شده که افراد مفقودشده گردشگر بوده‌اند.
پیش از این، کنسولگری رژیم اسرائیل در دهلی‌نو با اشاره به آسیب دیدن خطوط ارتباطی به‌دلیل بدی آب و هوا اعلام کرده بود که در حال حاضر ۱۲۰ صهیونیست در شمال هند سرگردان هستند و سفارت این رژیم در دهلی‌نو در تلاش است تا با همکاری دیگر مقامات صهیونیست و محلی با آنها ارتباط برقرار کند.
همچنین شبکه تلویزیونی ۱۲ رژیم اسرائیل گزارش داده است در حالی که تعداد قربانیان سیل و رانش زمین در شمال هند به ۴۴ نفر افزایش یافته، پس از چند روز از بارندگی‌های شدید باران‌های موسمی در شمال این کشور، دسترسی به حداقل ۱۲۰ «اسرائیلی» در هند امکان‌پذیر نیست.
کمتر از دو ماه پیش نیز یک قایق تفریحی در دریاچه‌ای در ایتالیا دچار حادثه شد و در حالی که خبرهای اولیه حاکی از آن بود که برخی گردشگران صهیونیست در این قایق غرق شده‌اند، اما کمی بعد یک روزنامه قطری چاپ لندن در مطلبی، صهیونیست‌های حاضر در قایق تفریحی ایتالیا را جاسوسان و عوامل سابق و کنونی موساد در شمال ایتالیا و حادثه غرق شدن آنها را «مشکوک» اعلام کرد. این خبر سپس توسط منابع صهیونیستی نیز تایید شد و یک روزنامه عبری‌زبان اعلام کرد یک از فردی که در فاجعه قایق در ایتالیا کشته شد یک نابغه در جامعه امنیتی بود و هویت و تصویر وی به‌دلیل سابقه امنیتی منتشر نخواهد شد. همچنین شبکه تلویزیونی صهیونیستی «آی۲۴ نیوز» نیز اعلام کرد ۲۱ نفر که بیشتر آنها مقامات کنونی و سابق امنیتی اسرائیل و ایتالیا بودند در مراسم جشن تولد یک مأمور موساد که در یک قایق تفریحی برگزار شده بود، دچار حادثه شدند و این حادثه بسیار مشکوک است. حادثه ناپدید شدن گردشگران صهیونیستی در سیلاب شمال هند نیز بسیار مشکوک و ظن‌برانگیز به نظر می‌رسد.