مدعیان اصلاحات و تحلیل بر پایه اخبار جعلی!تا برخی وزرا همچون وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر ارتباطات و حتی وزیر بهداشت نیز در صف تغییرات احتمالی قرار بگیرند.

مدعیان اصلاحات و تحلیل بر پایه اخبار جعلی!

مدعیان اصلاحات و تحلیل بر پایه اخبار جعلی!تا برخی وزرا همچون وزیر کار، وزیر اقتصاد، وزیر ارتباطات و حتی وزیر بهداشت نیز در صف تغییرات احتمالی قرار بگیرند. چه اینکه روز گذشته نیز مجلس از توضیحات صولت مرتضوی، وزیر کار قانع نشد تا احتمال مواجهه بیشتر مستأجران بهارستان با پاستورنشینان را افزایش دهد.»
به نظر می‌رسد قلم به دستان روزنامه‌های مدعی اصلاحات به ‌اندازه‌ای که در سخن‌پراکنی و سوژه‌سازی در راستای تضعیف قوای مجریه و مقننه می‌کوشند، به صحت و سقم اخبار و گزاره‌هایی که پایه تحلیل‌هایشان قرار می‌گیرد، دقت نمی‌کنند. (و یا شاید هم اساسا اهمیتی برایشان ندارد!) زیرا روز دوشنبه پس از طرح سؤال از صولت مرتضوی و پاسخ‌های وی، این نماینده سؤال‌کننده بود که از پاسخ‌های وزیر قانع نشد و پس از رأی‌گیری در صحن علنی پیرامون این موضوع، نمایندگان با ۱۳۳رای موافق، ‌۷۵ رای مخالف و ۵ رای ممتنع اعلام کردند که از توضیحات وزیر کار قانع شدند.
این نخستین بار نیست که رسانه‌های مدعی اصلاحات با انتشار اخبار خلاف واقع و تحلیل‌های مبتنی بر آن، اصول حرفه‌ای روزنامه‌نگاری را زیر پا می‌گذارند و در عین حال خود را پرچمدار روشنگری و آگاهی‌بخشی در جامعه می‌دانند!