روزنامه آرمان ملی در مطلبی با عنوان «فشار تندروها به دولت بایدن» نوشت: «برخی از نمایندگان تندروی جناح دموکرات در ایالات متحده آمریکا در کنار جمهوری‌خواهان اعتقادی به بازگشت آمریکا به توافق وین و اجرای مفاد برجام ندارند.

بزک «قاتل زنجیره‌ای توافقات بین‌المللی» توسط مدعیان اصلاحات

روزنامه آرمان ملی در مطلبی با عنوان «فشار تندروها به دولت بایدن» نوشت: «برخی از نمایندگان تندروی جناح دموکرات در ایالات متحده آمریکا در کنار جمهوری‌خواهان اعتقادی به بازگشت آمریکا به توافق وین و اجرای مفاد برجام ندارند. از این منظر در تلاشند در برابر تحرکات دولت جو بایدن به منظور احیای برجام ایستادگی کنند. اخیرا نیز کار به جایی رسیده است که در کمیته خارجی کنگره آمریکا قانونی را به تصویب رساندند که هرگونه تصمیم‌گیری در ارتباط با کاهش تحریم‌های ایالات متحده آمریکا باید به تصویب کنگره برسد.»
برجام در سه دولت آمریکا- اوباما، ترامپ، بایدن- به صورت فاحش نقض شد. در این خصوص دولت آمریکا و کنگره با یکدیگر کاملا هماهنگ و همسو هستند.
به عبارت دیگر، مقامات سیاسی آمریکا در هر مسئله‌ای با یکدیگر اختلاف داشته باشند، در دشمنی با ملت ایران هیچ اختلافی با هم ندارند. ممکن است که در تاکتیک‌ها دچار اختلاف سلیقه باشند اما قطعا در هدف دارای ‌اشتراک نظر بوده و هستند.
با این‌حال مدعیان اصلاحات همچنان مشغول بزک دولت آمریکا بوده و خباثت طرف آمریکایی را تطهیر می‌کنند. این در حالی است که آمریکا به قاتل زنجیره‌ای توافقات بین‌المللی مشهور است.