تداوم انتشار آگهی‌های تبلیغاتی «همراه اول» در رسانه‌های خط تحریف و جریان معارض با اصول انقلاب و نظام، تعجب ناظران رسانه‌ای و سیاسی را برانگیخته است.

تأمین مالی رسانه‌های معاند از طریق همراه اول را متوقف کنید!
تداوم انتشار آگهی‌های تبلیغاتی «همراه اول» در رسانه‌های خط تحریف و جریان معارض با اصول انقلاب و نظام، تعجب ناظران رسانه‌ای و سیاسی را برانگیخته است.

طی روزها و هفته‌های اخیر، آگهی‌های همراه اول در صفحات اول و داخلی روزنامه‌های زنجیره‌ای مثل اعتماد و هم‌میهن و خبرگزاری ایلنا به تواتر منتشر شده و این غیر از آگهی‌های تبلیغاتی است که مکرراً به اسم همراه اول در کانال‌های مجازی اعتماد و انتخاب و عصر ایران و جماران و… منتشر شده است. عجیب اینکه پیش از این و در سالنامه روزنامه اعتماد با موضوع حمایت از اغتشاشات شرارت‌آمیز سال گذشته نیز، آگهی رنگی همراه اول در صفحه دوم آن ویژه‌نامه منتشر شده بود. سالنامه روزنامه‌های شرق و سازندگی نیز از جمله نشریاتی بودند که متولیان امر آگهی و تبلیغات در همراه اول، برایشان تامین آگهی تمام صفحه کردند!
موضوع اغلب این آگهی‌ها به نحوی است که منطقاً همراه اول نیازی به آنها ندارد و گویا عمدتا با هدف حمایت از رسانه‌های مذکور طراحی شده است:
– تیم ملی والیبال جوانان ایران با حمایت همراه اول قهرمان جهان شد
– بازدید دبیر شورای عالی فضای مجازی از غرفه همراه اول در الکامپ
– عرضه تجاری سرویس ذخیره‌‌سازی ابری همراه اول با نام «ابرهمراهی»
– حضور همراه اول در نمایشگاه بورس و بانک و بیمه
– سامانه هوشمند حمل‌و‌نقل همراه اول به پست رسید
– برگزاری مجامع همراه اول
– برگزاری اختتامیه اولین جشنواره ایده تا محصول صنعت ارتباطات
– حضور همراه اول در مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر
– رونمایی از ربات خودرو خودران همزمان با حضور وزیر ارتباطات در غرفه همراه اول
– و…
تیمار و فربه‌سازی نشریات زنجیره‌ای در حالی است که این نشریات به‌طور پیوسته در زمین جریان معارض با اصول نظام بازی می‌کنند و یکی از کارکردهای ثابت‌شان، تولید محتوا برای رسانه‌های ضدانقلاب خارجی است. و به همین دلیل هم منطقاً باید از همان طرف تغذیه مالی شوند و نه از طرف شرکت‌ها و سازمانی‌های داخل نظام، که طبیعتاً امکانات بیت‌المال، نزد آنها امانت است.
جا دارد هم مدیران و هیئت‌مدیره همراه اول به‌عنوان امانتداران نظام و مردم و هم مراجع حسابرسی و قضایی و امنیتی، بررسی کنند کدام دست نفوذ است که اصرار دارد رسانه‌های زنجیره‌ای معاند و معارض و فعال در خط تحریف را در پوشش آگهی تامین مالی کند؟