درگیری‌های خونین و شدید بین شبه‌نظامیان کُرد (قسد) و شبه‌نظامیانِ «شورای نظامی دیرالزور» که هر دو زیر نفوذ آمریکا هستند، وارد هفتمین روز خود شد. قسد و شورای نظامی دیرالزور دو گروه مزدور ارتش آمریکا در شرق سوریه هستند

تروریست‌های تحت امر آمریکا در سوریه در حال کشتن یکدیگرند

درگیری‌های خونین و شدید بین شبه‌نظامیان کُرد (قسد) و شبه‌نظامیانِ «شورای نظامی دیرالزور» که هر دو زیر نفوذ آمریکا هستند، وارد هفتمین روز خود شد.
قسد و شورای نظامی دیرالزور دو گروه مزدور ارتش آمریکا در شرق سوریه هستند. اما درگیری‌های شدید بین این ۲ گروه، یعنی شبه‌نظامیان موسوم به «نیروهای سوریه دموکراتیک» (قسد) و شبه‌نظامیان موسوم به «شورای نظامی دیرالزور» و عناصر عشایری حامی آنها در استان دیرالزور در شرق سوریه وارد هفتمین روز خود شده است. به گزارش ایرنا، شورای نظامی دیرالزور پیش‌تر زیرمجموعه قسد بود. آمریکا اخیراً برای گرد هم آوردن قسد، دیگر گروه‌ها در منطقه التنف و گروه‌های تروریستی تحت حمایت ترکیه (به‌ویژه جبهه النصره) با یکدیگر تلاش می‌کند. برخی از منابع از دستور «ابومحمد الجولانی» سرکرده جبهه تروریستی النصره مستقر در شمال و شمال‌غرب برای کمک نظامی به عناصر مسلح قسد در درگیری با عناصر مسلح شورای نظامی دیرالزور در شرق سوریه خبر دادند.