«اسرائیلی‌ها اکنون در حال ارتکاب سه کار از پنج رفتاری هستند که مشمول تعریف نسل‌کشی است.»

نیوزویک: هولوکاست واقعی جنایات اسرائیل در غزه است

«اسرائیلی‌ها اکنون در حال ارتکاب سه کار از پنج رفتاری هستند که مشمول تعریف نسل‌کشی است.»

نشریه آمریکایی نیوزویک با متهم کردن اسرائیل به هولوکاست واقعی نوشت: راز سگال، استاد پیوسته «مطالعات نسل‌کشی» در دانشگاه استکهلم اخیرا در مجله «جوییش کارنتر» تاکید کرد که حمله به غزه، یک نمونه تمام‌عیار از نسل‌کشی است که در برابر چشمان ما رخ می‌دهد. به گفته سگال، تعریف نسل‌کشی در کنوانسیون دسامبر ۱۹۴۸ سازمان ملل درج شده که مربوط به جلوگیری از مجازات جمعی و ارتکاب نسل‌کشی به شکل پنج کرداری است که «به قصد نابودیِ کامل یا بخشی از یک گروه ملی، قومی، نژادی یا مذهبی» انجام شود. مقامات اسرائیلی، قصد و اراده خود را روشن ساخته‌اند، همان‌طور که یواو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل از «جنگ با حیوان‌های انسان‌نما» سخن گفت و سخنگوی ارتش اسرائیل، هم گفت که «تاکید ما بر وارد کردن خسارت است و نه دقت بمباران‌ها.»
سگال گفت: باید بگویم اگر این یک عزم ویژه برای نسل‌کشی نیست، واقعا نمی‌دانم چه نام دیگری باید بر آن گذاشت. اسرائیلی‌ها اکنون در حال ارتکاب سه کار از پنج رفتاری هستند که مشمول تعریف نسل‌کشی است. آنها هزاران و هزاران بمب، از جمله بمب‌های فسفری، را ظرف چند روز روی یکی از فشرده‌ترین مناطق جمعیتی جهان می‌ریزند و انگیزه خود از این کار را هم پنهان نمی‌کنند. این در واقع کشتاری به قصد نسل‌کشی است.»
وی می‌افزاید: «اسرائیل همچنین صدمات جسمی و روحی جدی‌ای بر اهالی غزه وارد می‌کند و شرایطی را پدید می‌آورد که برای نابودی یک گروه از انسان‌ها با قطع آب، غذا و برق، بمباران بیمارستان‌ها و دستور به تخلیه‌های فوری مراکز درمانی، طراحی شده است. ما مجموع رفتارهای نسل‌کشی با قصد خاص را شاهد هستیم. اینها مطابق تعریف رسمی، نسل‌کشی هستند.»