تظاهرات‌های بزرگ و بی‌سابقه علیه جنایات صهیونیست‌ها، در سراسر دنیا همچنان جریان دارد. از انگلیس و فرانسه تا کره جنوبی و ترکیه مردم یکصدا، علیه صهیونیست‌های کودک‌کش شعار می‌دهند.
تجمعات بزرگ و بی‌سابقه ضد صهیونیستی از نیویورک و لندن تا اسلامبول و پاریس
تظاهرات‌های بزرگ و بی‌سابقه علیه جنایات صهیونیست‌ها، در سراسر دنیا همچنان جریان دارد. از انگلیس و فرانسه تا کره جنوبی و ترکیه مردم یکصدا، علیه صهیونیست‌های کودک‌کش شعار می‌دهند.
شرکت‌کنندگان در تظاهرات که پیراهن‌های سیاه پوشیده بودند سالن اصلی مسافران در ایستگاه را تصرف کردند و با خود پلاکاردهایی داشتند که روی آنها نوشته شده بود: « فلسطین باید آزاد گردد»‌، «آتش‌بس فوری می‌خواهیم» و «در سمت درست تاریخ بایستید». در پی این تجمع، سازمان راه آهن شهری نیویورک اعلام کرد این ایستگاه که روزانه حدود ۷۵۰ هزار نفر از طریق آن سفر می‌کنند، تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. همچنین پلیس نیویورک صدها نفر از جنبش «صدای یهودی‌ها برای صلح» را در جریان تظاهرات در اعتراض به بمباران نوار غزه در ایستگاه مرکزی شهر بازداشت کرد. همزمان با نیویورک، موج حمایت جهانی از فلسطین در دیگر نقاط جهان نیز ادامه یافت. تظاهرات پرشور دانشجویان و اساتید دانشگاه برکلی کالیفرنیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین عصر جمعه برگزار شد و همزمان مردم استانبول در حمایت از مردم غزه به خیایان‌ها آمدند. تحصن ژاپنی‌ها هم در مقابل سفارت اسرائیل در توکیو در اعتراض به کشتار غیرنظامیان در حمله به غزه برگزار شد. مردم بحرین، کره جنوبی، مالزی هم برای حمایت از فلسطینی‌ها به خیابان آمدند و شب گذشته اهالی پاریس بدون فراخوان در حمایت از مردم فلسطین شعار دادند. ده‌ها هزار حامی فلسطین نیز در چندین شهر بزرگ انگلیس برای اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، برای سومین هفته پیاپی تظاهرات اعتراضی برپا کردند. تظاهرات گسترده‌ای نیز در شهر اوکلند نیوزیلند و جاکارتا پایتخت اندونزی و هند در حمایت از غزه و محکومیت جنایات جنگی رژیم صهیونیستی برگزار شد.