شبکه خبری فاکس نیوز در گفت‌و‌گویی با لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی در روز 26 اکتبر 4 آبان ماه به موضوع حملات علیه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و سوریه پرداخته است.

لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه: قبلا ایران از ما می‌ترسید الان این ماییم که از ایران می‌ترسیم

شبکه خبری فاکس نیوز در گفت‌و‌گویی با لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه ایالت کارولینای جنوبی در روز ۲۶ اکتبر ۴ آبان ماه به موضوع حملات علیه نیروهای آمریکایی مستقر در عراق و سوریه پرداخته است.
 

 

این سناتور تندروی جمهوریخواه عنوان می‌دارد: ما بازدارندگی خود را از دست داده‌ایم، سابقا ایران از آمریکا می‌ترسید ولی حالا ما از ایران می‌ترسیم.
گراهام می‌افزاید: بدون حمایت ایران اتفاقی رخ نمی‌دهد، اقدام حماس برای جلوگیری از عادی‌سازی روابط بین عربستان سعودی و اسرائیل بود.
وی همچنین عنوان می‌دارد: هیچ یک از نیروهای نیابتی بدون ایران توان ادامه بقا را ندارند خب ما بازدارندگی‌مان شکست خورده است.
لیندسی گراهام در ادامه گزافه‌گویی‌های پیشین خود و در تهدیدی ناشی از استیصال عنوان می‌دارد: اگر من رئیس‌جمهور بودم به ایرانی‌ها می‌گفتم اگر یک بار دیگر به سربازان آمریکایی در سوریه و عراق حمله کنید به شما صدمه خواهیم زد
 اگر حزب‌الله از شمال جبهه جدیدی را باز کند ما به میادین نفتی شما در ایران حمله خواهیم کرد اگر آنها حرف ما را متوجه می‌شدند این کارها را انجام نمی‌دادند.