روزنامه صهیونیستی معاریو در یادداشتی به زبان عبری از سرهنگ افرایم لاور عضو کمیته راهبردی گارد ملی اسرائیل در روز 22 نوامبر به مذاکرات بین ایران و آمریکا و تاثیر آن بر رژیم صهیونیستی می‌پردازد

معاریو: ایران با محاصره اسرائیل از لبنان، سوریه، اراضی کرانه باختری و غزه از اعماق عراق، یمن و… تلاش می‌کند تا اسرائیل را نابود کند
روزنامه صهیونیستی معاریو در یادداشتی به زبان عبری از سرهنگ افرایم لاور عضو کمیته راهبردی گارد ملی اسرائیل در روز ۲۲ نوامبر به مذاکرات بین ایران و آمریکا و تاثیر آن بر رژیم صهیونیستی می‌پردازد و عنوان می‌دارد: ایالات متحده اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد تا ایران را در نابودی اسرائیل تسهیل کند. این نتیجه اولیه و نهائی اقدامات اوست.

سرویس سیاسی-

معاریو در ادامه اظهار می‌دارد: ایران با محاصره اسرائیل از لبنان، سوریه، اراضی تشکیلات خودگردان فلسطین و غزه، از اعماق عراق، یمن و… تلاش می‌کند تا اسرائیل را نابود کند. ایران شبه‌نظامیان و نیروهای نیمه منظم را با گستره و قدرتی در حد ارتش‌های منظم عملیاتی می‌کند. ایران فعالیت‌های خرابکارانه داخلی را تولید، انرژی می‌دهد، تقویت می‌کند و تامین مالی می‌کند.
این روزنامه در ادامه می‌افزاید: صهیونیست‌ها از جدیت نیت ایران و ظرفیت‌سازی آگاه هستند و حاضر نیستند روی معجزه حساب کنند. هر بار که می‌خواستیم به یک معجزه اعتماد کنیم- ناامید شدیم، توسط ملت‌های جهان رها شدیم: در جنگ استقلال، در آستانه جنگ شش روزه، در جنگ یوم کیپور، در توافقات موقت‌، در قطعنامه ۱۷۰۱، در جنگ جهانی دوم. و…
در ادامه این روزنامه در ادعاهای مضحک که به منظور لاپوشانی جنایات این رژیم است، می‌افزاید: من تقریباً فراموش کردم، در تمام این موارد ما به صدای دولت‌های دلسوز و سخنان سران در جهان غرب که خیر ما را می‌خواستند گوش دادیم و اطاعت کردیم. سکوت، خویشتن‌داری و عقلانیت نتایج جدی برای ما به بار آورد: قربانیان و قربانیان بیشتر، ویرانی و ویرانی بیشتر، اختلال در زندگی و اختلال بیشتر زندگی. در همه موارد ما گناه کرده‌ایم. ما در حق خودمان جنایت کرده‌ایم.
این روزنامه خاطرنشان می‌کند: برای از بین بردن سیطره ایران در اطراف اسرائیل در نزدیکی مرزها و در عمق آن، باید به شدت و متقابل عمل کرد، نقشه خرابکارانه را درهم خواهد شکست. پرتابگر‌ها و موشک‌ها را نابود خواهد کرد و برنامه هسته‌ای را ریشه‌کن کرد.
نویسنده این یادداشت مدعی است: ایالات متحده اقدامات مختلفی را انجام می‌دهد تا ایران را در نابودی اسرائیل تسهیل کند. این نتیجه اولیه و نهائی اقدامات اوست.
این روزنامه و نویسنده جنایتکار وی در ارتش کودک‌کش صهیونیستی با تهدیدی ناشی از استیصال عنوان می‌دارد: هر کسی را که از اقدامات ایران حمایت کند غرق خواهیم کرد. معاریو در حالی که رژیم اشغالگر در حال نسل‌کشی و جنایت جنگی در غزه هستند عنوان می‌دارد: تاریخ یهود در جنگ جهانی دوم تکرار نخواهد شد. در ادامه این یادداشت و در فراری رو به جلو از سوی رسانه‌های این رژیم در حالی که صهیونیست‌ها مردم غزه را تهدید به بمباران اتمی می‌کنند عنوان شده است: توافق با ایران توانایی غنی‌سازی را از بین نمی‌برد. شاید او برای مدت کوتاهی به تعویق بیندازد. هیچ کسی در مورد وضعیت فعلی برنامه هسته‌ای هیچ ایده‌ای ندارد. هیچ نظارتی فایده‌ای نداشت. در پایان این روند، اسرائیل با تهدید هسته‌ای مواجه خواهد شد. حتی به قیمت یک جنگ منطقه‌ای نباید اجازه داد. دولت ترامپ در نتیجه توافق هسته‌ای با خطر مواجه شد و برای لغو آن تلاش کرد.
معاریو در پایان این یادداشت خاطرنشان می‌کند: تا آنجا که به ایران مربوط می‌شود، نابودی اسرائیل یک هدف اصلی است و حتی اگر چنین به نظر برسد، از آسیب رساندن به اقتصاد خود ابایی نخواهد کرد. به همین دلیل است که ما نباید هیچ توافق موقتی با ایران امضا کنیم، بلکه از ایران بخواهیم برنامه هسته‌ای خود را لغو کند. ما از ایالات متحده می‌خواهیم که از همه ابزارها برای جلوگیری از در اختیار داشتن سلاح هسته‌ای و پرتاب موشک با هر بردی که می‌تواند به اسرائیل آسیب برساند، استفاده کند. ما باید با هم به دولت آمریکا فشار بیاوریم تا فریب سیاست چمبرلینی اتحادیه اروپا را نخورند و به خط محکم خود ادامه دهند تا ایرانی‌ها مجبور شوند از رویای متعصبانه خود برای نابودی اسرائیل دست بکشند.