دیروز و همزمان با آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، انقلابیون یمن نیز اعلام کردند، در دفاع از فلسطینی‌ها و غزه، حملات خود علیه صهیونیست‌ها را از سر می‌گیرند.

همزمان با آغاز تجاوزات اسرئیل به غزه یمن: حملات به اسرائیل را از سر می‌گیریم اهدافی را می‌زنیم که فکرش را هم نمی‌کنید

 

دیروز و همزمان با آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه، انقلابیون یمن نیز اعلام کردند، در دفاع از فلسطینی‌ها و غزه، حملات خود علیه صهیونیست‌ها را از سر می‌گیرند.
یمنی‌ها، درست مثل حزب‌الله لبنان، در جنگ جاری غزه، فلسطینی‌ها را تنها نگذاشته‌اند و یکی از مهم‌ترین دلایلی که صهیونیست‌ها را واداشت تا تن به شروط حماس در آتش‌بس و تمدید آن از ۴ روز به ۷ روز دهند، حملات و ضربات کاری مقاومت همین یمن بر صهیونیست‌ها بود. یمنی‌ها علاوه‌بر حملات مؤثر بر شهر مهم و بندری «ایلات» (که دورترین نقطه برای حماس و امن‌ترین نقطه برای صهیونیست‌ها بود) یک کشتی تجاری صهیونیست‌ها را نیز هدف قرار داده و دو کشتی تجاری دیگرشان را به غنیمت گرفته‌اند. آنها بارها با پهپاد و موشک نیز به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی حمله کرده و صهیونیست‌ها را به وحشت انداخته‌اند. حالا خبر رسیده است که همزمان با پایان آتش‌بس، صهیونیست‌ها حملات جنون‌آمیزی را علیه باریکه غزه آغاز کرده‌اند و یمنی‌ها هم گفته‌اند، آنها نیز حملات خود علیه صهیونیست‌ها را از سر می‌گیرند منتهی این‌بار‌، اهدافی را از آسمان و دریا هدف قرار خواهند داد که صهیونیست‌ها حتی فکرش را هم نمی‌کنند! از آن‌سو، دیگر محور مقاومت و یاور فلسطینی‌ها یعنی، مقاومت عراق نیز دیروز، به اهداف آمریکایی‌ها در میدان نفتی «العمر» حمله کردند. این منطقه، جایی در دیرالزور سوریه است که اشغالگران آمریکایی در آن مستقر شده‌اند. مقاومت عراق در طول جنگ فعلی غزه، ده‌ها بار با موشک و پهپاد به پایگاه نظامیان آمریکایی در این منطقه حمله کرده‌اند و آمریکایی‌ها نیز حاضر به ارائه توضیحات درباره جزئیات این حملات نشده‌اند. فقط چندباری پنتاگون اعلام کرده، «نیروهای نیابتی ایران در عراق بیش از ۷۰بار به پایگاه‌های ما در عراق و سوریه حمله کرده و نزدیک به ۹۰ نظامی ما را مجروح کرده‌اند.»
مقاومت عراق می‌گوید، تا زمانی که اسرائیل با حمایت‌ها و تسلیحات آمریکایی مشغول کشتار فلسطینی‌ها هستند، به حملات خود علیه آمریکا ادامه می‌دهد.
اما به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها یک دلیل مهم برای سانسور تلفات خود در این حملات دارند: در صورت اعلام، فشارها در این کشور بر دولت بایدن به اوج خواهد رسید و این کشور بنا به دلایل متعدد- از جمله انتخاباتی که در پیش دارد- حاضر نیست تلفاتش را اعلام و با مقاومت عراق و ایران سرشاخ شود. واقعیتی که باعث خشم اپوزیسیون خارج‌نشین ایران هم شده است!
گفتنی است تا لحظه تنظیم این گزارش، حزب‌الله لبنان، دیگر محور قدرتمند مقاومت منطقه به آغاز جنایات اسرائیل واکنش نشان نداده است. به نظر می‌رسد، حزب‌الله لبنان نیز به زودی، جبهه شمال را علیه اسرائیل دوباره فعال کرده و ضربات کاری به این رژیم وارد کند. بنابر اعتراف صهیونیست‌ها، حزب‌الله لبنان در طول این جنگ، دست‌کم ۱۰۰هزار نظامی صهیونیست را سرگرم جبهه شمال کرده تا به همین اندازه از فشارها به غزه کم کند. اکثر این نظامی‌ها نیز جزو نیروهای نخبه صهیونیستی هستند. صهیونیست‌ها در این جبهه نیز خسارات و تلفات سنگینی متحمل شده‌اند. حزب‌الله لبنان نیز در طول این جنگ حدود ۷۰ شهید تقدیم آرمان فلسطین و غزه کرده است.